Завдання для загального розвитку дитини

17.11.2015 22:55

Пори року

 

 

Якщо вашій дитині вже три, то це найкраща пора , щоб взятись з нею за вивчення пір року . Є чимало матеріалів дидактичних, які пропонують сотні варіацій способів, як привити дитині розуміння того, чим відрізняється весна від літа, а осінь від зими. Сьогодні представляю вашій увазі одну з таких ігор в формі лото. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Отже, демонструємо дитині малюнок ,називаємо пору року - Зима, описуємо картинку, або ( якщо дитина добре говорить) просимо дитину описати те, що вона бачить. Говоримо, сніговик, санки, шарф ( на лавці), годівничка для птахів ( описуючи  малюнок з зображенням зими, щоб дитина орієнтувалась, що саме ідентифікується з зимою). Поруч кладемо ще одну картинку ( наприклад, з зображення весни), також описуємо її, називаючи ключові елементи ( лелека, квіти, дерева в цвіті і тд.) .Під зображеннями розкладаємо  всі етикетки ( лото) , які стосуються двох даних пір року й просимо дитину  розмістити їх під відповідніми картинками. Якщо у дитини виникають з даним завданням проблеми , можна ( а навіть варто ) допомогти, пояснюючи свій вибір. 

 

 

Ще  трохи дидактичного матеріалу для закріплення теми про  КОЛЬОРИ  - закріплення  кольорів, а за одно наука глобального читання. Та би мовити два в одному, поєднання корисного з забавою. 

 

Потяг тягне вагони, кожен вагон має інший колір. Якщо дитина вже знає кольори, то поросіть її укласти вагони згідно з вашою інструкцією : " Перший вагон  оранжевий, другий білий, і тд. Або ж дайте дитині можливість створити свій власний потяг. А коли дитина закінчить , візьміть вказівний пальчик дитини , і показуючи кожен вагон ( послідовно), кажіть: " Це оранжевий вагон, це білий вагон і тд." Вивчення  кольорів можна розпочати вже з 18 - місячного віку дитини.

 

 

 

ЗЕЛЕНИЙ   

БІЛИЙ

ЖОВТИЙ

ЧОРНИЙ


Використовуйте шрифт розмір 36, друк - всі літери однакового розміру,  на білому фоні , розітніть на однакового розміру етикетки і попросіть  допасувати до відповіднього вагону. Якщо дитина  ще не читає, то прочитайте самі й попросіть її ( його) повторити за вами.