Будь-якій дитині , незалежно від стану її здоров"я , вродженого інтелекту та прихованих талантів , потрібні систематичні інтелектуальні ігри ( не інтерактивні на ПК чи планшеті) , а настільні, які скуплюватимуть увагу, а не розсіюватимуть на відміну від чудес техніки. Без занять з власною дитиною , ваша дитина не навчиться рахувати, писати, читати, розпізнавати безпомилково кольори, не навчиться соціальних навик , самообслуговування та розпізнавання власних та чужих емоцій. Будь- яку дитину треба керувати в правильне русло, навіть якщо ваше чадо народилось й дорослішає без найменших патологій в розвитку. Не варто покладати надії виключно на те, що всього цього вашу дитину навчать спершу садок, а потім масова школа. В успіхах і перемогах вашої дитини повинні бути зацікавленні впершу чергу ви. Публічні заклади не мають ані вдосталь часу, ані стимулів, щоб розкрити всі таланти чужого маляти , ані бажання. Бо навіщо?!
Заняття для розвитку синхронно-послідовного розвитку мислення - необхідне в майбутньому для науки читання й запобіганню можливого розвитку дислексії.