Високі технології в житті дитини

19.11.2015 22:09

 

 

Даний блог матиме більше характер статті, ніж звичайного дотихчасового опису занять, які ми виконуємо з сином. Хочу написати про те, який вплив мають на наші чада так звані високі технології - телевізор, комп"ютер, телефон , планшет , та так звані розвиваючі інтерактивні іграшки, які насправді нічому не учать наших потіх, а навпаки розсіюють увагу, притуплюють пильність батьків та у випадку дітей з нахилами до затримки розвитку , відстрочують час, коли наше чудо нарешті заговорить. 

  Дитяча  нервова  система найінтенсивніше розвивається  до 3 року життя. Оглядання телевізора , комп"ютерні ігри та забави з "граючими" іграшками сильно стимулюють праву півкулю головного мозку, в тим часі гамуючи  чи сповільнюючи розвиток лівої півкулі. Як відомо, права та ліва півкулі характеризуються певними відмінними функціями, і саме ліва півкуля являється найважливішою в розвитку мови дитини. Якщо дитина з самого початку появи на світ має тісний зв"язок з високими технологіями, то автоматично відбувається блокада активності ліовї кори головного мозку, а це може провадити до гамування правильного та своєчасного розвитку мовлення. Скільки часу ваша дитина проводить перед телевізор , оглядаючи так звані розвиваючі програми? А скільки часу у вас включенні телевізор чи радіо просто так  для створення фону й "атмосфери"?

Більшість батьків не знають чи не хочуть усвідомлювати, що телевізор може нести в собі згубний вплив на розвиток їхнього малюка. итина , посаджена перед телевізором, просто "витріщається " в екран , до кінця не розуміючи , про що саме там йде мова, вона просто "витріщається" в динамічну зміну кольорів, звуків та форм. Такий огляд має характер компульсивний і діє на глядача , як наркотик.  Частим аргументом батьків на захист дитячих телевізійних програм є  такі факти, що саме огляд едукаційних мультиків навчив їхні потіхи махати "па-па", плескатив  долоні чи розпізнавати геометричні форми і тд. Загалом так, учаться наслідувати, та не в стані перенести ці знання в реальність, бо якщо дитині не пояснити , що па-па дається, коли прощаєшся, то вона того з телевізора не зрозуміє. Дитині у віі до 3 років потрібні не кольорові екрани і граючі собачки, а інтеграція з живою особою.Тільки комунікація з собіподібною особою навчить маленьку людину соціальної інтеграції, розвиватиме активну мову, навчить основ комунікації. Бо хіба кольоровий екран чи радіо може навчити людину мови? Проведіть експеримент : включайте щодня на годину -дві собі будь-який канал іноземною мовою ( мовою, яку ви не знаєте) , оглядайте так добрих місяць-два , і порівняйте , чи навчились ви розвмовляти французькою, німецькою, китайською , проводячи перед голубим екраном щоденно по 2 години. 

 

 

Буде далі....