Вдягни лялю! І не лише... ( з серії один матеріал - кілька способів застосування)
Знаєте, все геніальне - просте! Особливо, коли мова йде про навчання й терапію дітей 2-3 річного віку. З чого розпочати заняття? З пізнавальної сфери. Для даної стимуляції я вибрала водночас дуже просту, але й багатофункціональну шаблонну гру, яка дозволить протестувати малого пацієнта, а за одно й розширити його знання в кількох різних областях.
Частини тіла і гардероб
Матеріал: дерев"яний шаблон , зображення дівчинки, 4 комплекти одягу ( 4 капелюшки, 4 светри, 4 пари взуття, 4 спіднички).
Запропонуйте малюку одягнути "Марусю", починаючи з капелюха й донизу. Дозвольте малюку самостійно вибрати всі частини гардеробу ( від кольору до неохбідного елементу). Якщо дитина говорить, попросіть її назвати кожну деталь одягу : " Це спідничка", " це капелюх" і тд.
Якщо малюк вже знає кольори , попросіть його назвати колір почергово кожного елементу одягу. Наприклад: " Капелюх синій", " Спідничка жовта" і тд. Окрім цього дане заняття сприятиме тренуванню моторики та координації малого пацієнта:допасувати кожен наступний елеменв конкретний сот.
2. а) Категоризація. Поділити на категорії за подібністю й способом вжитку.
б) за кольором
3. Четвертий зайвий
а)
б)
А як ви б використали даний набір? Поділитесь ідеями!?