Увага і концентрація

17.11.2015 23:04

Привіт, давала обіцянку писати частіше, та все руки не доходять до комп"ютера. В реалі багато часу приділяю логопедії : шукаю нові матеріали , створюю власні, займаюсь з маленькими учнями та поглиблюю власні знання. На початковому етапі моєї пригоди з логопедією натрапила на один цікавий дидактичний матеріал призначений для тренінгу зорової пам"яті  і перший період після покупки використовувала його виключно за призначенням, тренуючи зорову пам"ять вправами , описаними в інструкції. Та згодом вирішила, що цілком реально використати той же сам демостраційний матеріал на кілька різних способів, тим більше. що розмір етикеток дозволяє маніпулювати ними на будь-які способи. Ось кілька прикладів як можна економно й практично використати ті самі 36 етикеток для тренінгу зорової пам"яті, для тренінгу слухової пам"яті, для вправ направлених на стимуляцію лівої півкулі гол. мозку ( синхронно-послідовна методика), та для тренінгу уваги та концетрації у дітей із СДУГ. 

1. Тренуємо спостережливість ( співпраця лівої та правої півкулі головного мозку). Завданням учня є допасувати малюнок до ідентичного.  Завдання можна ускладнювати кількістю етикеток від 3 до 10 , виходячи з індивідуальних можливостей дитини ( пацієнта)

 

 

2. Завдання направлене на тренування зорової пам"яті . Певний період тому описувала даний тренінг в окремому пості. 

 

3. Тренінг методикою синхронно-послідовною : продовження ряду , наслідуючи зображення запропоноване терапевтом : почати варто з 2 малюнків , які учень має відтворити 2-3 рази, і збільшувати до 5-6  малюнків, відповідно до інтелектуально-едукаційних можливостей учня. 

 

4. Завдання  спрямоване на тренінг зорової пам"яті та уваги. Котрий зайвий? Чому?

 

 

 

Також даний матеріл можна використати до слухової пам"яті ( розкласти перед учнем кілька різних етикеток в одній простій лінії та просити подати малюнки в запропонованій вами послідовності : " Дай мені олівець, качку, квітку та черепаху". Завданням учня є подати вам етикетки в тій ж самі послідовності. Послідовність орально можна змінювати на власний розсуд . " Дай  мені качку, олівець, черепаху та квітку"