Трохи інфо про заняття ... частина 1
Заняття по даній методиці повинні відбуватись за столом ( тобто , садите дитину за стіл , сідаєте поруч неї зправої сторони - згідно нейрологопедії вся інформація ззовні відбирається правим вухом) або ж ( якщо дитина непосидюча , з поганою концентрацією уваги , наприкл.) берете дитину собі на коліна. Заняття полягають на тому, щоб , незважаючи на протести й брак охоти на співпрацю , не відпускати дитину, схиляючи її до співпраці й підпорядкуванню педагогу ( матері). Зазвичай перші заняття супроводжуються протестами з плачем, істериками й тд., але вже через тиждень дитину вдається переламати ( звичайно, якщо дорослий не піддіався на провокації дитини - діти, вони ж такі маніпулянти) . Навчання за столом відбуваються 2 години вдень ( можна ділити занняття на дві частини по годині - я так і роблю зі своїм сином, бо на більше його уваги й терпіння не вистачає, моєї емоційної рівноваги теж ))))
Самі завдання поділються на кілька частин і є різноплановими ( щоб зацікавити дитину й утримувати її увагу треба бути винахідливим, щоб не перетворити заняття в рутини , кожне завдання повинно тривати не більше 5 хв. ( доведено, що по 5 хв. дитячий мозок втомлюється від одноманітності - тому розумову активність треба стимулювати різноплановістю задач. )
Заняття варто розпочати з завдань загальнорозвиваючих . Таких як:
1. Завдання на зорову реакцію - створюємо щось на кшталт саморобних пазлів, але витинаємо їх рівно , під кутом 90 градусів . Малюнок може бути кольоровим ( це полегшить дитині завдання), або чорно-білим ( складніший варіант) - вибираєте самі , виходячи з розвитку вашого чада. Пазл має бути неважким , для початку ( стартовий рівень) складатись з 2 рівних частин, пізніше завдання можна ускладнити до пазла з 3 і навіть 4 частин ( знову ж таки, виходячи з рівня розвитку дитини і її здатності швидко навчатись , а також діагнозу).
Приклад: