Тренінг візуального сприйняття ( теорія + приклади)

19.11.2015 21:44

Візуальне сприйняття - це можливість аналізування й сприйняття кольорів, форм, спостережливість та можливість "виривання " з тла окремих дріб"язкових елементів, які ми можемо не зауважувати , оглядаючи картину, панораму міста  чи читаючи журнал. Візуальне сприйняття перш за все треба тренувати у дії, бо чим більше буде таких тренування , тим кращою й швидшою буде реакція діток на зовнішні подразники. Найінтенсивніший розвиток візуального сприйняття припадає на від від 3,6  до 7.6 років. 

 

Ось кілька симптомів, котрі можуть вказувати  на  труднощі розвитку функції візуального сприйняття в дошкільному віці: 

1. небажання до конструкторів, пазлів , укладанок . 

2. набажання чи невміння укладати конструкції чи  пазли за шаблоном

3. труднощі в запам"ятовуванні цифр, форм та букв

4. неохоче аналізу й шукає малюнки за прикладом "Знайди той, що відрізняється" ( не бачить різниць, не аналізує)

5. малюнки такої дитини зазвичай убогі, повні конкретики, але без фантазії й маленьких важливих дрібничок. 

 

Діти зі слабо розвиненою зорово - моторною координацією мають проблеми також між іншим :

1. під час одягання

2. при вирізанню з паперу, наклеюванні, малюванні

3. незграбно поводяться ( рухаються) під час ігор рухових ( гри в м"яча), мають проблеми з потраплянням в ціль.

 

Отже , варто заохотити своє чадо до укладання картинок розрізаних на рівні частини ( не пазли), відтворення прикладів і візерунків запропонованих батьками чи терапевтом ( для цього можна використати підручні матеріали - сірники, кубики, або ж спец. матеріали), сортування матеріалув за кольорами, формою , згідно шаблону за зростанням чи зменшенням малюнків чи предметів, шукання таких самих малюнків, поєднання їх в пари, пізніше переказування простих текстів. 

 

 Приклад:

 

Підбирання елементів згідно із зображенням.  Із десятка різних малюночків дитина повинна вибрати  ті, які відповідають даній картинці.