Тренінг слухової пам"яті . Послідовність

30.03.2015 18:43

Це може здатись вам дурничкою, але це надзвичайно важлива частина занять в даній терапії.  Якщо ви тільки недавно почали займатись з вашою дитиною, то варто почати цей тренінг з 2х картинок. Я використовую для цього різні картинки з різною тематикою ( тварики, овочі, фрукти , зображення іграшкових героїв - недавно перейшла з абстрактних картинок  до речей щоденного вжитку , які оточують мою дитину ( його іграшки, частини одягу і тд.) 

Отже. на чому полягає завдання. Розкладаємо перед дитиною два малюнки ( зображення) , ставимо зі сторони лівої руки дитини посудину ( я використовую коробки з-під взуття, або відерко з пісочного набору)  і повторюємо ( двічі)  " Дай  манго й абрикос  ( дай котика і песика,  яблуко і грушку , і тд. ) до відерка ( до коробки). "  Просьбу повторюємо двічі.  Завдання полягає на тому. щоб дитина поклала до посудини малюнки в названій послідовності ( спочатку манго , потім абрикос , а не навпаки ( не можна допускати довільне виконання завдання. Послідовність в даному заданні грає ключову роль.) Якщо дитина відмовляється, або не може з якоїсь причини виконати просьбу, то допомагаємо їй, виконуючи завдання її рукою. 

 

Коли дитина почне безпомилково виконувати завдання з двома предметами в просьбі, то можна спокійно впроваджувати 3, а потім чотири малюнки ( речі) 

 

Наприклад , так : " Дай лимон, банан та сливку до коробки"