Спільні риси або головоломка логічна

01.01.2016 23:18

Вітаю Вас в своєму блозі в перший день Нового Року!

З Новим Роком Вас Любі читачі ! Натхнення Вам, професійної витримки й запалу до роботи в новому 2016 році.  І традиційно новий пост на тему тренінгу логічного мислення, концентрації, уваги, вміння аналізу  та синтезу спільних та відмінних рис  на запропонованому матеріалі. Тренніг  функцій вербальних, розширення активного словника. 

Представляю вашій увагу кілька планш  та рухомих елементів ( роздавальний матеріал), за допомогою яких  ваш підопічний змлже виконувати дане завдання. Роботу починайте з найпростішого рівня, ускладнюючи його при потребі, керуючись вміннями та здатністю до анадізу вашого учня. 

Завдання полягаю на тому , щоб завдяки візуальному  аналізу знайти спільні риси між запронованими малюнками та зрозуміти правила. Отже, вверху маємо запропоновані ряд кольорів , а по вертикалі - ряд продуктів ( матеріал тематичний  - морозиво). Завдання підопічного горизонталь і вертикаль поєднати в одне ціле . Див. фото нижче. (1)

1. 

Аналогічно. Більш ускладнена версія. Див. фото 2 

2. 

Схожі правила при  заповнюванні планш згідно росту чи  зменшенню предметів , запропонованих  малюнках. від найменшого до найбільшого й навпаки. Див. фото (3 )

3.

Важливим моментом в тренуванні візуального аналізу та сприйняття черз логічне мислення , є вивчення обертів ( поворотів), коли один і той же  предмет завдяки просторовому обертанню  в різних проекціях вигдає візуально інакше, хоч окрім просторової позиції візуально не змінився. Дане завдання вимагає максимальної концентрації та розуміння причинно-просторових зв"язків.

Див. фото (4)

4. 

 

Даний тип занять покликаний приготувати учня до науки  математики та  основних правил граматики.