Ряди та секвенції
Як відомо, за розвиток й формування мови ( а також її розуміння ) відповідає ліва півкуля головного мозку ( центри Брока та Верніке) , а її пошкодження механічне чи ( і) органічне може призвести до таких мовних проблем , як алалії чи афазії ( в віці, коли мова вже була сформована) і тд. Для того , щоб змусити ліву півкулю запрацювати , необхідно систематично виконувати тренінги за допомогою технік копіювання та континуації ( продовження ряду, керуючись принципом укладання одного малюнка чи кубіка певного кольору , один за другим) . При цьому укладання починається завжди! від лівої до правої сторони . Наприклад , червоний кубік, зелений, синій - дитина повинна продовжити рядок , послідовно докладаючи ті ж самі кольори, таким чином виконуючи так звану секвенцію.
Дане тренування допомагає розвинути спостережливість, увагу, концентрацію, а правильне будування ( продовження ) рядка дозволить в майбутньому дитині уникнути дислалії та дислекції. Бо правильне укладання от таких рядів дозволяє мозку ( який не зовсім правильно працює) підготуватись до будови висловів та речень в майбутньому. Бо відомо ж , що в більшості країн світу будування й написання речень починається від лівої сторони до правої, і вимагає певної послідовності будування й кодування виразу: Я йду в магазин , а не В магазин йду я.
Наступний тренінг - це наслідування ( копіювання) рядів чи колон. Педагог ( чи опікун) уклажує довільний ряд з кольорових кубиків чи набору малюнків, а малюк повинен в тій же послідовності зліва направо укласти ідентичний набір під запропонованим педагогом ( опікуном). Наприклад: