Рецензія на дидактичний матеріал

18.01.2016 23:14

Я знову тут, повернулась після двотижневої святкової перерви з рецензією на одну корисну дидактичну гру , куплену мною закордоном ( але не лякайтесь , вона не вимагає бездоганних знань іноземної мови - окрім інструкції, яку я вам представлю українською мовою, нічого іншого вам не пригодиться). Гра називається "Історії в картинках"  видана видавництвом "Александер" в Польщі. Автором даного матеріалу є Ізабела Станкевіч  - логопед, педагог, терапевт.

 

Гра складається з 40 картинок ( 20 двосторонніх) , з 10 логічних історій по 4 малюнки в кожній.

Гра прекрасно тренує логічне мислення, увагу, вимагає концентрації . За допомогою цих трьох складових учень повинен створити з 4 картинок одну цілісну логічну історію, аналізуючи, мислячи та враховуючи часові  рамки ( під час яких відбувалась дана подія , ситуація). Гра призначена для дітей  після 3 року життя і може використовуватись для занять як і зі здоровими дітками, так і тими з затримкою розвитку і мовлення. 

Згідно з інструкцією, гра покликана розвивати уяву і творче мислення у дітей, у вербальних дітей тренувати здатність усного опису малюнку, розширювати словниковий  запас, вчить розуміння часово - просторового сприйняття та логічного мислення, за допомогою візуального аналізу та синтезу. 

 

Від себе скажу , дана гра тренує в діток розуміння питання чому, для чого, хто , як?  Допомагає покращити розуміння причини і послідовності подій , представлених в грі та на майбутнє перенести це розуміння в реальний світ. 

Гра пропонується як і для нейротипових діток, так і для тих, хто відстає в психо-моторному розвитку , для дітей з аутизмом та синдром Аспергера, алалією та афазією. 

Приклади:

1.

 

 

2.

Вербальні діти на основі укладених правильно малюнків повинні розповісти коротку історію, виходячи зі свого словникового запасу.