Рецензія на дидактичний матеріал
Я знову тут, повернулась після двотижневої святкової перерви з рецензією на одну корисну дидактичну гру , куплену мною закордоном ( але не лякайтесь , вона не вимагає бездоганних знань іноземної мови - окрім інструкції, яку я вам представлю українською мовою, нічого іншого вам не пригодиться). Гра називається "Історії в картинках" видана видавництвом "Александер" в Польщі. Автором даного матеріалу є Ізабела Станкевіч - логопед, педагог, терапевт.
Гра складається з 40 картинок ( 20 двосторонніх) , з 10 логічних історій по 4 малюнки в кожній.
Гра прекрасно тренує логічне мислення, увагу, вимагає концентрації . За допомогою цих трьох складових учень повинен створити з 4 картинок одну цілісну логічну історію, аналізуючи, мислячи та враховуючи часові рамки ( під час яких відбувалась дана подія , ситуація). Гра призначена для дітей після 3 року життя і може використовуватись для занять як і зі здоровими дітками, так і тими з затримкою розвитку і мовлення.
Згідно з інструкцією, гра покликана розвивати уяву і творче мислення у дітей, у вербальних дітей тренувати здатність усного опису малюнку, розширювати словниковий запас, вчить розуміння часово - просторового сприйняття та логічного мислення, за допомогою візуального аналізу та синтезу.
Від себе скажу , дана гра тренує в діток розуміння питання чому, для чого, хто , як? Допомагає покращити розуміння причини і послідовності подій , представлених в грі та на майбутнє перенести це розуміння в реальний світ.
Гра пропонується як і для нейротипових діток, так і для тих, хто відстає в психо-моторному розвитку , для дітей з аутизмом та синдром Аспергера, алалією та афазією.
Приклади:
1.
2.
Вербальні діти на основі укладених правильно малюнків повинні розповісти коротку історію, виходячи зі свого словникового запасу.