Ранній розвиток дитини

23.06.2018 22:21

Я часто пишу в своїх постах про те , що займатись з дитиною потрібно починати якомога швидше , особливо, якщо ви помітили, що ваше чадо не розвивається згідно з термінами розвитку встановленого для його віку. Будь - які відхилення від норм - це дзвіночок, на який не потрібно закривати очі , очікуючи, що витуація вирішитья сама по собі. Це сигнали звернутись до логопеда , дефектолога. дитячого психолога і якщо вам відмовили, ссилаючись на юний вік, пропонуючи чекати до 3 років, не слухайте такого "горе-спеціаліста" , ця людина вам не допоможе, не тому, що не хоче, а тому, що не вміє.  І поки ви шукаєте відповіднього терапевта, який вас проконсультує і в разі потреби допоможе, ви можете почати займатись з дитиною самі . Навіть якщо здобутий вами диплом далекий від спеціалізації корекційного педагога, логопеда чи психолога, ви все одно зможете посіяти перше " терапевтичне 

зерно " в юному мозку вашого малюка. 

 

Кольори і класифікації на підставі кольору 

Вам не потрібні сотні спеціалістичних дидактичних матеріалів. Вам знадобляться будь-які цікаві кольорові підручні засоби  ( кольоровий папір, гудзики, кольорові математичні палички, прищіпки і тд.)
Я вибрала кольровий фільц  
і ось що з цього вийшло 

Завданням дитини є поставити відповідний гудзик до ідентичного шматка фільцу

Можна починати з двох кольорів, залежно від віку та можливостей конкретної дитини.

 

Відтворення , копіювання , наслідування 

Дитина учиться і розвивається , наслідуючи (копіюючи ) нас дорослих, наслідуючи наші рухи, міміку, тембр голосу. Завдяки вмінню наслідувати ( копіювати), діти опановують вміння говорити, самообслуговуватись ( користування туалетом, споживання їжі, вдягання ). В деяких випадках ці вміння затримуються або не розвиваються взагалі ( ЗПР, РАС і тд.)
 
 
Нанизування кольорових кілець ( можна використати власну долоню або вирізати шаблон)
 
Меншої складності для молодшої дитини або із затримкою розвитку ( від 3 років)