Прийменники ( як навчити малечу просторової орієнтації)

17.11.2015 23:05

Навчання прийменникам варто розпочати на матеріалі візуальнім, такому, який наочно продемонструє малечі конкретну ситуацію ( дію). Почати варто з чотирьох основних дій з участю прийменників - на, у, під, до . Навчатись прийменникам можна повсякденно , підкріплюючи будь - яку вашу фразу з прийменником , демонстрацією цього прийменника: ложка на столі ( візьміть ложечку й продемонструйте дану фразу вашій дитині, при цьому не забудьте прокоментувати ваші дії, щоб дана дія відповідала даній фразі ( словосполученню); котик під столом, вода в склянці, мама йде до кімнати. При науці прийменників візуальна демонстрація дуже важлива, особливо якщо ваша дитина чи малий пацієнт аліліки, афатики  чи діти з загальною затримкою психо-моторного розвитку. Для науки прийменників будь-який наочний матеріал буде  цінним - предмети щоденного вжитку, малюнки , які зображують дію з використанням прийменника чи використання іграшок , як  демонстраційний матеріал. 

 

Можна використовувати такий, наприклад,  демонстраційний матеріал :

 

 

А потім ускладнити , коли дитина буде готова більш ближче познайомитись з прийменниками. а її орієнтація  просторова буде безпомилковою на всі 100 % :

 

На пізнішому етапі варто впровадити етикетки з написали, що описують дану дію: ведмедик  в коробці, ведмедик на коробці, ведмедик під коробкою, ведмедик між коробками. а авто біля коробки . 

 

Прийметник "ЗА"

Прийметник "БІЛЯ"

 

 

Прийменник "З"