Прийменники ( як навчити малечу просторової орієнтації)
Навчання прийменникам варто розпочати на матеріалі візуальнім, такому, який наочно продемонструє малечі конкретну ситуацію ( дію). Почати варто з чотирьох основних дій з участю прийменників - на, у, під, до . Навчатись прийменникам можна повсякденно , підкріплюючи будь - яку вашу фразу з прийменником , демонстрацією цього прийменника: ложка на столі ( візьміть ложечку й продемонструйте дану фразу вашій дитині, при цьому не забудьте прокоментувати ваші дії, щоб дана дія відповідала даній фразі ( словосполученню); котик під столом, вода в склянці, мама йде до кімнати. При науці прийменників візуальна демонстрація дуже важлива, особливо якщо ваша дитина чи малий пацієнт аліліки, афатики чи діти з загальною затримкою психо-моторного розвитку. Для науки прийменників будь-який наочний матеріал буде цінним - предмети щоденного вжитку, малюнки , які зображують дію з використанням прийменника чи використання іграшок , як демонстраційний матеріал.
Можна використовувати такий, наприклад, демонстраційний матеріал :
А потім ускладнити , коли дитина буде готова більш ближче познайомитись з прийменниками. а її орієнтація просторова буде безпомилковою на всі 100 % :
На пізнішому етапі варто впровадити етикетки з написали, що описують дану дію: ведмедик в коробці, ведмедик на коробці, ведмедик під коробкою, ведмедик між коробками. а авто біля коробки .
Прийметник "ЗА"
Прийметник "БІЛЯ"
Прийменник "З"