Наліпки ( лого-педагогічні заняття)

26.01.2016 20:57

Після короткої перерви повертаюсь в стрій з новими ідеями і матеріалами. Поштовхом послужила нещодавно отримана посилочка з Києва з матеріалами для декупажу й скраб - букінгу. Подивіться й оцініть, що можна сотворити з кольорових пінкових та войлочних наліпок. 

Ідеї може й не нові й зовсім не оригінальні, але використання однієї упаковки , наприклад, з зірочками можна зробити справді багатофункціональним , цікавим і корисним для діток з ЗПМР, алалією, афазією, аутизмом ( за умови , що дитина-аутист не стимулюється кольорами), синдромом Дауна, ММД  та ін. Кілька запропонованих мною версій занять дозволять простимулювати пізнавальну сферу дитини, потренувати малу моторику рук , покращити увагу та концентрацію , підготувати дитину до науки письма та читання. Корисні для дітей з дислексією та дисграфією. 

 

Варіант 1:  

Продовж ряд. Завданням пацієнта є лінеарне продовження ряду по мірі зменшення або зростання елементів . 

 

Варіант 2: 

Копіювання ( наслідування ) запропонованого зразка. Важливий етап в розвитку дитини в віці від 1 року до 3. 

 

 

Варіант 3:

Величини. Кількість. Великий- маленький. Великий- менший - найменший 

 

 

Варіант 4:

Третій зайвий . Завданням дитини є знайти предмет , який не пасує до інших, шляхом зорового аналізу  , аналізуючи колір, розмір, форму  та призначення запропонованих предметів в ряді.

 

Варіант 5:

Категоризування . Поділ на категорії за кольором , незважаючи на розмір і форму. 

Поділ на категорії за розміром, не звартаючи увагу на колір.

 

Варіант 6: 

Логічне продовження  ряду. Синхронно-послідовна пам"ять.

 

 

 

Варіант 7:

І наостанок  пригадаємо прийменники ( часово-просторова орієнтація). Завданням дитини  є розмістити зірочки там, де просить терапевт. 

Наприклад, " дай одну зірочку на ялинку, а іншу біля ялинки"  і тд.