Наліпки ( лого-педагогічні заняття)
Після короткої перерви повертаюсь в стрій з новими ідеями і матеріалами. Поштовхом послужила нещодавно отримана посилочка з Києва з матеріалами для декупажу й скраб - букінгу. Подивіться й оцініть, що можна сотворити з кольорових пінкових та войлочних наліпок.
Ідеї може й не нові й зовсім не оригінальні, але використання однієї упаковки , наприклад, з зірочками можна зробити справді багатофункціональним , цікавим і корисним для діток з ЗПМР, алалією, афазією, аутизмом ( за умови , що дитина-аутист не стимулюється кольорами), синдромом Дауна, ММД та ін. Кілька запропонованих мною версій занять дозволять простимулювати пізнавальну сферу дитини, потренувати малу моторику рук , покращити увагу та концентрацію , підготувати дитину до науки письма та читання. Корисні для дітей з дислексією та дисграфією.
Варіант 1:
Продовж ряд. Завданням пацієнта є лінеарне продовження ряду по мірі зменшення або зростання елементів .
Варіант 2:
Копіювання ( наслідування ) запропонованого зразка. Важливий етап в розвитку дитини в віці від 1 року до 3.
Варіант 3:
Величини. Кількість. Великий- маленький. Великий- менший - найменший
Варіант 4:
Третій зайвий . Завданням дитини є знайти предмет , який не пасує до інших, шляхом зорового аналізу , аналізуючи колір, розмір, форму та призначення запропонованих предметів в ряді.
Варіант 5:
Категоризування . Поділ на категорії за кольором , незважаючи на розмір і форму.
Поділ на категорії за розміром, не звартаючи увагу на колір.
Варіант 6:
Логічне продовження ряду. Синхронно-послідовна пам"ять.
Варіант 7:
І наостанок пригадаємо прийменники ( часово-просторова орієнтація). Завданням дитини є розмістити зірочки там, де просить терапевт.
Наприклад, " дай одну зірочку на ялинку, а іншу біля ялинки" і тд.