Лото, мемо або як стимулювати увагу та зорову пам"ять вашого чада
Коли варто розпочати заняття з власним чадом?Коли наступає саме той відповідній момент ? В 3 річному віці чи напередодні походу до школи? А може тоді, коли ми починаємо помічати певні проблеми в розвитку нашої дитини й стрімголов починаємо шукати виходу із ситуації, що склалась, часто -густо роблячи помилки. Адже поспіх - не найкраще рішення. Краще розпочати заздалегідь, не чекаючи аж дійде до проблем у вигляді педагогчної занедбаності.
Більшість сучасних дітей вже в досить юному віці знайомляться з цифровою стороною життя в вигляді необмеженого доступу до цифорового телебачення ( так званих, дитячих розвиваючих мультфільмів), планшетів, смартфонів , ай- подів, нойтбуків На жаль, більшість батьків не замислюються на тим, що цифровий простір, який діти отримують " на добрий день" не допомагає їм ( діткам) розвиватись, а навпаки збуджує ще не сформовану й нестабільну дитячу психіку, призводячи до таких явищ нашого сьогодення , як синдром дефіциту уваги і гіперактивності.
Сьогодні я представлю вашій увазі кілька здавалось одинакових матеріалів, що , по суті, нав"язують до одинакових типів ігор, але мають певну відмінність в вигляді тематики та кольористики. Тематика , як не дивно, нав"язує до сучасних мультиплікаційних " шедеврів", які ваші чада напевно оглядали і з більшістю героїв знайомі. А , отже, припадуть до смаку малюкам . Кожен буде в стані вибрати ту, котра йому видається привабливішою.
Як ви вже, мабуть , зауважили із заголовку, мова піде про загальнорозвиваючі типи заняття стимуляції уваги, пам"яті , концентрації, мануальних маніпуляцій.
З 3 -річною дитиною пограйте в гру "знайти такий самий", з дитиною в віці 5 років з легкістю можна зіграти в "мемо", перевернуши всі картинки лицевою стороною вниз, перемішати і почергово " батько"- "дитина" перевертати по дві картинки , щоб знайти пару. Хто збере більшу кількість одтнакових пар , той виграв. Даний тип гри покликаний не лише стимулювати пам"ять та концентрацію дитина, але й навчить її переживати перемогу та адекватно приймати поразку. Це дуже важливо , особливо у віці 5-6 років, коли емоційний фон дитини змінються.