Близько реальності ...
Доброго всім вечора! Мабуть, ви вже помітили, що більшість своїх блогів я пишу пізно вночі ( вдень ніяк не вдається дістатись ноутбука - працюючі матері малолітніх дітей , мабуть, мене зрозуміють). Сьогодні я в черговий раз хоу поділитись рецензію на прекрасно виконаний комплет меблів, які виявились просто незамінимою складовою моїх занять з маленькими " пацієнтами" ( не люблю це слово, бо воно неправильно передає мою співпрацю з малечею, з якою я зустрічаюсь). Отже , до чого може пригодитись комплект меблів для ляльок?! "До забави!"- скажете ви і матимете рацію. Адже рольові ігри неабияк розвивають маленький мозок - розвивають фантазію, логічне мислення , допомагають в соціалізації, яка просто необхідна для правильного розвитку і адаптації в майбутньому.Та не лише... Я спробую в цьому пості поділитись з вами всіма варіантами, які приходили мені на думку з моменту придбання даного матеріалу. Можливо, ви вигадаєте ще щось . Поділитесь ідеями??
Склад упаковки складається з 10 елементів і всі вони знайдуть своє застосуваення в терапії ( ліжко, колиска, шафа, тумбочка, лампа, зеркало з шухлядками, ковдра, подушки).
Отже, почнемо з першого і прямого призначення даного комплекту ( спальня) .
Рольові ігри. Дозвольте дитині проявити фантазію, якщо з якигось причин дитина не вміє чи не хоче гратись з даним комплектом за призначення ,варто потренувати з нею прості просьби - дай - візьми, перевірити розуміння простих слів та просьб. "Дай лампу" - підкріпіть просьбу жестом ( особливо намагаючись співпрацювати з дитиною, яка має певні проблеми з розумінням і сприйняттям мови), "Візьми зеркало" - простягніть предмет, заохочуючи дитину. Якщо ви на етапі науки глобального читання з вашим підопічним , то варто мати при собі маркер, ножниці та аркуш білого паперу, Розкладіть мебельки в просту пряму лінію , розітніть аркуш паперу на рівні прямокутні шматки , та напишіть на них слова ( іменники) чітким друкованим шрифтом ( написи можна приготувати заздалегідь в word в друкованому форматі , шрифт не менше 18 ) , попросіть дитину прочитати та допасувати прочитані слова до відповідного предмету.
Орієнтація в просторі - використайте меблі для науки прийменників . В даному завданні я використала шафу та іграшкового котика. Розставляла його в різних місцях й питала дитини " Де котик?" Завданням дитини було використати правильний прийменник для описання місця в якому знаходилось звірятко ( можна використати також варіант з написами - на, у, під , за, біля, далеко - близько). Наступним варіантом буде виконання дитиною просьб. " Дай котика на шафу" , " Дай котика біля шафи ( до шафи, за шафу, біля шафи і тд.)
Наступне - можете потренуватись у виключеннях - 4 зайвий, де 3 з варіантів будуть пасувати до однієї категорії, а 4 варіант різко відрізнятиметься від решти.